Alla inlägg den 25 maj 2010

Av Annette - 25 maj 2010 13:15

Så har man fått magsjuka ännu en gång denna vår. Jobbade i helgen och hade 2 vårdtagare som hade fått maginfluensa och efter detta så slutade det med att 3 ur personalen hittills har åkt på den. Jobbade även igår men kände på eftermiddagen att jag hade lite ont i magen. Smärtan tilltog och på kvällen så var det kört. Bara att bosätta sig på toan... Urk... =(

Tur vi har avlopp nu =)

Sedan så har jag haft en sådan fruktansvärd värk i min kropp i natt att jag har knappt sovit något alls och dessutom så har jag haft feber och frusit och svettats om vartannat. Klockan 03.00 steg jag upp efter att ha varit vaken mestadelen av natten. Proppade i mig värktabletter och somnade lite lätt i soffan. Vaknade när Niclas steg upp vid 06.00 och kände mig otrolig nog relativt bra. Är slut och trött i kroppen och magen lite orolig menfebern är borta och jag mår ända ganska bra. Ska dock vara hemma en dag extra så jag inte smittar ned någon fler. Kan det bara vara så att jag har fått en kort med mycket intensiv maginfluensa? Niclas är dock livrädd och törs knappt sitta i samma rum som jag. Sov gjorde  han i gästrummet. Så förhoppningsvis så klarar han sig.

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Har varit här förut
 Via en annans blogg
 Sökte och hamnade här
 Vette tusan????

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards