Alla inlägg under juni 2008

Av Annette - 30 juni 2008 21:57

...vår bröllopsdag. Idag 30/6 har vi varit gifta i 7 år. Tänk vad tiden går fort!


Av Annette - 27 juni 2008 15:44

Själv ska jag jobba som vanligt, är dock faktiskt ledig imorgon (bytt dag) men då ska vi iväg på en konfirmation igen.

Av Annette - 27 juni 2008 15:42

Ägaren till en kinesrestaurang har precis gift sig och bruden är oskuld.

Sanningen är den att han inte är så väldigt erfaren han heller. På bröllopsnatten kryper hon ner naken mellan lakanen medan hennes make klär av sig. Så kommer även han till sängen och lägger sig jämte sin nyblivna fru.

- My dalling, I know dis yo filst time and you velly, velly flighten. I plomise you, I give you anyting you want, I do anyting, just anyting you want, you say. Whatchou want?

Frågar maken och försöker låta erfaren, vilket han hoppas skall imponera på hans jungfruliga brud.

En eftertänksam tystnad följer och han väntar tålmodigt och med spänning på hennes önskemål. Hon svarar slutligen lite blygt och osäkert:

- I would like........ nummbel 69.

Mer eftertänksam tystnad, denna gång från hans sida:

- Do you want....... beef with bloccoli?

Av Annette - 26 juni 2008 15:57

Har svarat på en massa frågor exakt 108 st faktiskt. Utifrån dessa svar ska man sedan kunna ta fram en personlighetsanalys. Jag ska precis åka nu iväg på ett möte där jag ska få reda på vad jag har för personlighet och vilket yrke som därför kan passa mig. Det ska bli intressant.

Av Annette - 26 juni 2008 15:49

Det bara blåser hela tiden ute. Kallt och mulet. Ibland kan solen dyka upp för att lika fort försvinna. Vart tog sommaren vägen?

Av Annette - 26 juni 2008 15:43

Ja, det trodde jag att jag skulle få. Hade faktiskt längtat till idag eftersom jag kännt mig så trött de senaste dagarna. MEN, inte fick jag det inte. Min mamma ringer och väcker mig 07.00 för att berätta att dom åkt iväg till jämtland igen. Maja vaknar då också och vill gå ut och "jaga" lite katter och skälla bort lite odjur som kan dölja sig bakom ladugården. När hon väl kom in igen så var hon full av energi och ville inte alls att jag skulle sova vidare utan tyckte att jag skulle busa med henne istället. Det var bara att klä på sig och inse att det blev ingen sovmorgon idag heller.

Av Annette - 23 juni 2008 20:18

Av Annette - 23 juni 2008 20:05

Idag har varit ner till stan. Tog husvagnen till återförsäljaren eftersom bordet framtill inte gick att fälla ned. Det var en spak som hade gått av.

Det är ganska stor skillnad med att köra den nya vagnen. Den är så stor och bred att man får vekrligen ha ögonen öppna så att inget hamnar utanför..

Har även varit och köpt lite saker till våra hästar. Trots att regnet idag vräker ned så behövs det köpas in lite mygg och flugmedel för snart ska väl solen lysa igen? Har börjat använda mig av den norska vädersidan yr.no. Den kan jag varmt rekommendera. Man kan till och med söka mindre orter som bland annat Tavelsjö där jag bor.

Det blev ju en hel del mat kvar från midsommarhelgen så ikväll har jag bjudit in mina föräldrar och 2 andra släktingar på middag. Skönt att bli av med lite mat. Det som blev kvar nu slänger jag ut till alla fåglar som vill ha.

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Har varit här förut
 Via en annans blogg
 Sökte och hamnade här
 Vette tusan????

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards