Alla inlägg under november 2007

Av Annette - 29 november 2007 09:13

Delar en kvinna mitt itu.

Av Annette - 29 november 2007 09:06
Criss Angel Walks Through Glass - Click here for more home videos

Se när han går igenom ett fönster utan att öppna det.

Av Annette - 29 november 2007 09:04

Se honom när han sågar sig själv itu....

Av Annette - 29 november 2007 08:48

Har tänkt det här med julkort. Jag brukar alltid skicka iväg ett gäng varje år med posten men nu får man mer och mer julhälsningar på datorn. Ska man gå över till att skicka de flesta på datorn? Det blir ju mycket billigare då men visst tappar det lite känsla då? Eller är det bara vad jag tycker?  Hur gör ni alla, skickar ni dom ni når via e-post endast så, eller?

Ja, det är något att fundera över. Ska i allafall köpa hem ett gång postisar idag.

Av Annette - 29 november 2007 08:45

Av Annette - 29 november 2007 08:39

Idag är jag ledig, jag ska jobba i helgen så det är därför. Ska åka ner till stan en sväng och handla lite. Ett syskonbarn till mig fyller 17 år  imorgon så jag ska bl.a köpa en present till henne. Sedan ska jag och maken äta lunch ihop och det händer ju inte så ofta. Jobbar ju 3 mil från varandra. Ska även för bi vårdcentralen och ta lite blodprover. Hatar sånt=(  Det går jättebra att ta prover på andra men inte att någon ta prover på mig, tycker inte om nålar. Dessutom så tycker dom flesta att det är svårt att ta på mig när jag inte har så synliga vener, så det brukar sluta med att jag har blivit stucken x gånger i både höger och vänster arm. (Ibland även på hand och översidan av arm) Ni kanske nu kan förstå att jag gruvar mig lite....

Av Annette - 25 november 2007 15:36

Har kommit hem nu från Borgafjäll. Ser att det kommit lite snö här så vi har fått skotta lite runt gården. Niclas är ute med traktorn nu och jag har skottat kring bron. Det var inte så mycket snö där uppe,ca 30 cm bara, men en och annan skoter hade kört där i allafall. Det var inte heller så många där på campingen men däremot så fick vi träffa våra nya grannar. Ett ungt par som kom från Ö-vik, trevliga verkade dom vara i allafall. Maja tyckte det var jättekul att få komma hem igen, hon har sprungit som en tok fram och tillbaka på gården, skällt lite och busat med Rotax (katten). Hon har som sagt väldigt mycket överskottsenergi just nu. Har ju suttit i bilen mesta tiden av dagen. Mamma ringde nyss och bjöd över oss på middag så det är skönt att man slipper det.

Av Annette - 23 november 2007 09:39
Myspace Comments - Great weekend

Så var det fredag igen. Idag åker vi upp till Borgafjäll. Är lite bättre i ryggen men äter fortfarande lite medicin så jag ska nog bli helt bra till veckan.

Hade besöksrekord  i går i bloggen 151 besökare. Väldigt roligt! Synd bara att nästan ingen skriver en kommentar.

Ja, iallafall så önskar jag er allihopa en trevlig helg.


Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Har varit här förut
 Via en annans blogg
 Sökte och hamnade här
 Vette tusan????

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards