Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Annette - 12 mars 2009 06:40

Idag är det torsdag och jag börjar inte förrän klockan 08.00 idag. Jobbade till 21.00 igår kväll.

Igår kom jag fram till beslutet att jag skulle sätta ut en annons på min charmtroll till häst. Tänkte att det kan vara lite svårt att få iväg honom eftersom det krävs lite andra kvalifikationer/intresse att ha en sådan här häst. Dessutom så är han väldigt otränad för tillfället.

Så jag har förväntat mig endast några enstaka svar.

Men ack så fel jag hade, igår ringde det 5 personer på annonsen och dessutom så är det 10 som svarat med mail från hela landet (Gävle,Arvidsjaur,Gällivare, Uppsala, Tavelsjö) och utlandet (finland). Det var många intressanta svar som jag ska kontakta igen efter att jag tagit lite nya bilder och skrivit lite mer fakta.

Dom som svarat har varit främst intresserade av att köra honom och i grannbyn ville dom ha honom till turridning/körhäst på deras företag med islandshästar. Ja, jag vet inte vad jag ska säga? Hoppas bara att det ordnar sig och vi hittar ett bra hem åt honom.

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Har varit här förut
 Via en annans blogg
 Sökte och hamnade här
 Vette tusan????

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards