Alla inlägg den 22 februari 2009

Av Annette - 22 februari 2009 20:11

En duktig fotograf har tagit en massa fina bilder från tävlingen, varav 2 bilder på Niclas med hans pärla. =) 

Se Niclas på sin veteranskoter här och här.

Av Annette - 22 februari 2009 20:10

Oj vad tiden går fort. Helgen är snart slut.

Vi somnade ganska fort i går kväll. Vi var så slut både jag och Niclas så vi gick och lade oss strax efter 21.00 i går kväll.

Vi hann dock se alla bidrag i Melodifestivalen innan vi somnade.

Idag så skulle jag få sovmorgon. Ägaren till lilla Newton skulle ta stallet för en gångs skull men ringde vid 07.30 av att dom var helt insnöade. Det har blåst och snöat inatt vilket skapat stora drevor på sina ställen.

Nu gjorde det inte så mycket att hon inte kunde ta stallet. Jag var vaken då hon ringde. Ja, somnar man vid 21-22 tiden på kvällen så är man rätt så pigg och vaken vid 07.30 Så iväg till stallet for jag. Tog med mig Niclas så han fick köra, kunde vara bra ifall det var någon dreva i vägen.

Sedan for vi ut på en skoterfärd till Bullmark. Där var det skotervisning med provkörning. Niclas och brorsan provkörde nog det mesta som var intressant. Själv så stod jag och tittade på. Efter en nygrillad hamburgare så vände vi hemåt igen.

Ikväll så har vi varit ute och ätit på restaurang. Det var vi, mina föräldrar, min systers familj och familjen Sörlin.

Det som bjöds var familjebuffe med både grillat, tacos och pizza. Tyvärr så åt man alldeles för mycket. Magen stod ut som en ballong när man gick därifrån. Tur att det var stretch i mina jeans som jag hade på mig. =)

Nu sitter man bara i soffan och "jäser"

Ha en trevlig söndag kväll!!!

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Har varit här förut
 Via en annans blogg
 Sökte och hamnade här
 Vette tusan????

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards