Alla inlägg den 11 november 2009

Av Annette - 11 november 2009 19:32

Sitter nu i soffan efter att ha precis ätit middag. Lite sen middag eftersom Niclas jobbat till 18.00-

Jag och Maja gick och mötte upp husse som kom hem från jobbet. Vi hann en bra bit innan han kom. Maja han både bli less och frusen så bitvis så fick hon åka snålskjuts uppe i famnen på mig. Hon tyckte inte att det var den roligaste sträckan vi gått. Det var alldeles mörkt och nästan ingen gatlampa efter vägen och fasligt mycket trafik....

Så jag lovade henne att nästa gång vi går åt det hållet så ska vi göra det medans det är ljust ute. =)

Av Annette - 11 november 2009 19:15

Ja, sovmorgonen blev det inte så mycket av.

Vi, Maja och jag steg upp fast i och för sig så hamnade vi i soffan  framför tv:n istället.

Idag så har jag bara slappat lite, SKÖNT!!!

Jag har mest sett på tv, suttit vid datorn och busat med Maja.

Fast lite nyttigt har jag nog gjort. Jag har kokat hallonsylt av bär som jag plockade i höstas. Bakat en limpa fast den blev inte som jag tänkt mig men den går nog ner ändå.Maja sover  

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Har varit här förut
 Via en annans blogg
 Sökte och hamnade här
 Vette tusan????

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards