Alla inlägg den 13 februari 2008

Av Annette - 13 februari 2008 19:18
glitter-graphics.com

Ja, till Hemavan alltså.

Där mina syskon med familjer redan är.

Vi har tänkt att försöka åka imorgon om inget annat händer förstås.

Trodde att bilen hade gått sönder idag.

Vi har en passat tdi och idag så när jag skulle till jobbet så tändes plötsligt glögdningslampan (spiralen) och texten motorstörning, kontakta verkstad tändes. Men Niclas kunde hitta felet.

Det var en säkring som hade gått i bilen. Han hade nämligen kört en annan släpvagn på kvällen innan och det måste blivit då.

Skönt att det inte var något värre. Men konstigt var ändå att ingenstans i bruksanvisningen stod det att det kunde bero på en säkring. Tur att Niclas kunde lista ut det för det hade nog annars blivit en "dyr" säkring ifall man lämnat in bilen för kontroll.

Ute blåser det storm. Pratade med mina syskon och i Hemavan var det snöstorm. Skönt vi slipper den iallafall.

Nu ska jag sluta skriva.

HA EN TREVLIG ONSDAGKVÄLL!!!!!

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Har varit här förut
 Via en annans blogg
 Sökte och hamnade här
 Vette tusan????

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards